Mi, haton..+ 1 macska

Mi, haton..+ 1 macska

Göndörű

2019. március 14. - Noémi Erzsébet Szentgyörgyi

Mondja Fanni, amikor reggel óta befont haját kibontja. Nagyon élvezi, alig engedi megcsattolni, amikor halvacsorához készülünk odaülni.. nagyon szeretjük mind, és körülöttünk is sokan, nálam szokott összegyűlni a rendelés, ma 47 db helyett 57 érkezett. Halász jujjogtatós aggodalmát hamar megnyugtattam, eladom én hamar. Nem is kellett félóránál több, és legtöbb másfél alatt csak ami 8 darabunk volt a hűtőben. Amikor minden porcikám zsibbadt a fátadtságtól, sőt, az agyam is takarékos üzemmódra vált, nézek ki a fejemből, a cica halkuló dorombolását, a Fanni egyenletes szuszogását hallgatva (mert ő alszik a leghangosabban) gondolkodom, Balázs épp hol lehet, utoljára arra emlékszem, hogy "anya, kérd meg apát sétáljon meg engemet"... szóval sétáltatásra vágyott, apa kivitte, de nem tiszta hogy visszahozta-e. Ha vissza is, rémlik hogy mondta, apát akarja, nem tudom ma volt vagy tegnap, hogy milyen türelmesen mondtam neki, menj akkor Balázs, ilyen fél 11 magasságában, ez egy másik végletnek tűnik, nem tudok már veszekedni, amelett èrvelni, hogy aludjon. Arra gondolok, apát kb félálomba talàlta, felmászott mellé, vagy rá, és alusznak szépen. Az édi állat mélyeket sóhajt mellettem, nagyon sokat volt ma kint, féltettük, sokáig nem nagyon engedtük ki, a náthából kigyógyulva kapott egy ütést a fejére, sokáig voltak fura fejkörzései, vagy két napig nehezen mozgott szegény. Nagyon kedves és odaadó állatorvosunk házhoz jött, mikor elmeséltem a tüneteket, azt mondta nem tesz jót a szállítás, imbolygott a feje szegènykénknek, de szerencsésen helyrejött, kijár, nagyon édes kisállat. Lassan már felnőtt, nagyon megnőtt 3 hónap alatt.. közben apa behozta Balázst, jól gondoltam vele volt, vagy megébredt, vagy nem aludt el fáradt apánk.. nagyon izgalmas, amikor a 4 gyerek és a cica kergetőznek. Hol a cica elől, utána a 4 gyerek, hol a gyerekek után Mióka, ahogy pofozza a játékokat, a gyerekeket, ha hagyják, amilyen helyeken és pozíciókban elalszik, nagyon élvezzük.. nem is merek belegondolni ha meg kell váljunk tőle, mi lesz, egyelőre kiscicákról ábrándozom, ha már a kisbabákról lemondok ábrándozni. Màr ki is néztem egy gyönyörű kandúrt, de úgy döntöttem rá hagyon a választást. Nekem sem más választott párt. Végülis így van rendjén, majd magára vessen, ha rosszul választ .. 

fanni_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://4-gyerek.blog.hu/api/trackback/id/tr8414688046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása